квітня 08, 2023

Бібліо-хвилина:" Доброго здоров'я"


Бібліо-хвилина:" Доброго здоров'я"-- так вітаємось ми при зустрічі з друзями і знайомими, а коли прощаємось, то говоримо:" Бувайте здорові". Але ніхто не замислюється скільки сенсу закладено у цих словах. Адже здоров'я -- це найбільша людська цінність, це справжнє багатство, наявність якого ми інколи ігноруємо.
Здоров'я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% -- соціальними природними умовами життя, 10% становить спадковість. Ще лікар і філософ Гіппократ стверджував, що від того як людина проживає своє життя і залежить її здоров'я. Тож ніхто окрім нас самих не в змозі зберегти і зміцнити наше здоров'я.
Бути здоровим -- вимога часу, це
здатність ставити нові цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал.
Піклуватися про своє здоров'я -- це актуально, модно і престижно.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Година вшанування: «Ангел народжений серед людей»

29 серпня- памʼятний день в Україні. В цей день вшановують військовослужбовців і учасників добровольчих формувань, які загинули, відстоюючи...